طبیعی تر کردن جی تی ای سان آندریاس ( GTA )
6 دی 1389برچسب:,

امروز یک مد بسیار جالب و متفاوت آماده کردم که جلوه ای تازه به بازی تون می بخشه . اگر دقت کرده باشین در تمام جاهائی که علف , دختان و گل و گیاه و چمن وجود داره , ضعف گرافیکی بازی رو مشخص میکنه مخصوصا مزارع طلائی گندم . این مشکل گرافیکی شاید چندان مورد توجه نباشد اما کارتونی بودن بازی و کم کاری سازندگان در این مورد را نشان می دهد . اما حالا توسط این مد شما می توانید این مشکل رو هم حل کنید . با نصب این مد سنگین بازی تون دارای طبیعتی کاملا واقعی با گیاهانی طبیعی و گرافیک بهتر خواهد بود . برای نمونه به این عکس یک نگاه بندازید :               

می بینید که چقدر درخت و چمن های اطراف متفاوت تر از قبل شدن !!! البته گرافیک بهتر نیاز به کارت گرافیک و رم بالاتری هم دارد , برای نصب این مد احتیاج به رم ۵۱۲ یا بالاتر و گرافیک ۲۵۶ یا بالاتر درید , هرچه رم و گرافیک بالاتری داشته باشید کیفیت تصویر بهتری هم دارید

حجم این مد حدود ۷۰ مگابایت بود که من با حذف یکسری فایل های اضافه و فشرده کردن آن , حجمش رو رساندم به ۲۲ مگابایت , اگر دانلود در توانتون هست از این کار دریغ نکنید .

 

آموزش :

1.      فایلها را از حالت زیپ خارج نمایید

2.      از پوشه های Data و Models و آیکون اجرائی بازی ( شورت کات نه ، اصل آیکون که در محل نصب وجود داره ) پشتیبان ( بک آپ ) بگیرید .

3.      آیکون اجرائی دانلود کرده را ( gta_sa.exe ) جایگزین کنید .

4.      فقط محتویات هر فایل را در همان پوشه بریزید و پوشه ها را جایگزین نکنید . مثلا از فایل های دانلود کرده وارد پوشه Data شوید ، سپس محتویات را کپی کرده و وارد پوشه Data در محل نصب بازی شده و در آنجا پیست کنید .

5.      حالا بازی را اجرا کنید و از طبیعت واقعی بازی لذت ببرید .

kiadownload



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: